Reklamcılık bölümü

Programın Amacı

Üretici ve alıcı arasında tüketiciyi etkilemek amacıyla bilgilendirme ve ilgi uyandırma ile bir malın veya bir hizmetin tanıtımı ve satışına yönelik eğitim ve araştırma yapar.

Programda Okutulan Belli Başlı Dersler

Reklam teorisi, sosyal yapı analizleri, piyasa araştırmaları, reklam kampanyaları, grafik,resim, tanıtım,medya plânlaması,sosyal psikoloji ve güzel sanatlar gibi dersler okutulmaktadır.

Çalışma Alanları

Reklam sektörü, film stüdyoları ve halkla ilişkiler alanında çalışabilirler. Ürünleri incelemek, piyasa araştırmaları yapmak ve anketler düzenlemek, reklam kampanyaları düzenlemek,tanıtım ve metinleri tasarlamak ve reklam sunumlarını gerçekleştirmek görevleri arasındadır.

Reklam ajansı, büro ve stüdyolarda;kırtasiye-büro malzemeleri ve iletişim cihazları kullanarak, grafiker,fotoğrafçı, anketör,yönetmen, basın yayın  kuruluşları,halkla ilişkiler uzmanı,işletmeci ve matbaacılarla beraber çalışırlar.
Share on Google Plus

About aytek

0 yorum:

Yorum Gönder