Okullar ne zaman kapanacak?



Okulların ne zaman tatile gireceği yıl sonunun yaklaşması ile öğretmen, öğrenci ve velilerin en çok merak ettiği konuların başında geliyor. Okullar ne zaman kapanacak tatil kaç gün sürecek...

2014 - 2015 eğitim ve öğretim yılının 2.dönemi 6 Şubat 2015 Pazar günü eğitim hayatına başlamıştı. Peki bu 2015 yılı ilkokul, ortaokul ve liseler ne zaman tatile girecek? Öğrenciler karne sevincini ne zaman yaşayacak?

2015 eğitim ve öğretim yılının 1.dönemi bir hafta erken başlayan okul öncesi öğrencileri ile ilkokul 1. sınıf öğremciler diğer sınıflerdan bir hafta önce mi tatile girecek?

Okullar ne zaman yaz tatiline girecek? İşte MEB 2015 eğitim ve öğretim yılı yıl sonu tatil programı...

2014-2015 eğitim ve öğretim yılı başlangıcında okul öncesi öğrencileri ile ilkokul 1. sınıf, ortaokul ve imam hatip okullarının 5. sınıflarındaki öğrencileri bir hafta daha erken okula başlamışlardı.

15 Eylül 2014 pazartesi günü başlayan eğitim öğretim maratonu 26 şubat 2015 cuma tarihinde sömestr tatili ile 1. dönemini tamamlamış 6 şubat 2015 pazartesi gününden itibaren de 2. dönem başlamıştı.

2014 -2015 Eğitim Öğretim yılının da sonuna yaklaşıldı. Bir yandan lise son sınıfların LYS heyecanı artarken diğer yandan da ortaokul son sınıfların TEOG heyecanı had safhaya ulaşmış durumda. Havalar da ısınmaya başlayınca hem veliler hem de öğrenciler daha şimdiden yaz tatilinin hayalini kurmaya başladılar bile.

Yine tatilin kendilerini ilgilendirdiği bir diğer grup da öğretmenlerdir. Onlar okullar öğrencilere tatil olduktan sonra 2 -3 hafta daha okullarda seminer ve evrak çalışmalarını sürdürecekler.

Tatil mekanı sahipleri de yine okulların ne zaman tatil olacağını karnelerin ne zaman alınacağını merak eden gruplardan birisi. Çünkü onlar da hazırlıklarını ona göre yapacaklardır. Personel alımından bakım onarımlara ve rezervasyonlara kadar birçok gelişme okulların ne zaman tatil olacağına bağlı. Bunu temel amacı da tüm okul okula başlamadan öğrencilerin okul tedirginliğini üzerlerinden atmaları, öğretmen ve arkadaşlarına uyumu ve okula aşina olmaları idi.

Bu yüzden de bu grup öğrenciler okula 8-12 Eylül 2014 tarihleri arasında gidip geldiler. Nisan ayı ile birlikte yaz tatili heyecanı bazı öğrencileri sarmışken bazı velilerde işyerlerinden izinlerini ona göre ayarlamak isteyeceklerdir. Biz de her zaman kabaca tahmin edilen ancak tam net tarihin her zaman birbirine sorulduğu 2014-2015 eğitim öğretim yılı yaz tatili ve karne günü tarihini net olarak sizlere verelim istedik. Tabi bu tarih öğrenciler için tatil başlangıcı anlamına geliyor. Öğretmenlerin en az 2 haftalık seminer ve evrak dönemleri devam edecektir.

2014- 2015 Eğitim Öğretim yılı 2. Dönemi 9 Şubat 2015 Pazartesi başladı ve 12 Haziran 2015 Cuma günü sona erecek.
Share on Google Plus

About aytek

0 yorum:

Yorum Gönder